SUCCES HOS KVINDERNE

SUCCES HOS KVINDERNE

 

I 2017 udgiver Anne-Mette Barfod, bogen 'Succes hos kvinderne - få fat i det store vækstmarked'. Bogen stiller skarpt på, hvordan virksomheder og organisationer kan styrke relationerne til kvinderne til gavn for bundlinjen.

 

Kvinder uddanner sig som aldrig før og har overhalet mændene på de fleste videregående uddannelser både i Danmark og globalt.

 

Samtidig viser internationale undersøgelser, at kvinder har indflydelse på op mod 80 procent af privatforbruget.

 

Det gør kvinder til en guldgrube og en økonomisk og politisk magtfaktor nu og i fremtiden, hvor kvindefrigørelsen krydser landegrænser og er en global megatrend.

 

I bogen 'Succes hos kvinderne - få fat i det store vækstmarked' stiller Anne-Mette Barfod skarpt på, hvordan virksomheder og organisationer kan forbedre bundlinjen ved at styrke relationerne til kvinderne via PR, kommunikation, forretningsudvikling og branding.

 

Besøg Anne-Mettes blog om womenomics >>