MED ET STÆRKT FOREDRAG KAN SKABE INTERESSE FOR DIN BOG
Når du kommer med din egen fagbog, sælger bogen typisk ikke sig selv. Derfor kan du med fordel udarbejde en strategi for personllig branding. En del af denne strategi kan bestå af et personligt foredrag til din målgruppe og dine potentielle læsere.
Redaktør og strategisk kommunikations- og brandingrådgiver Anne-Mette Barfod har trænet foredragsholdere individuelt og på kurser i snart 20 år, så de brænder igennem med deres budskab. Alle kan lære at formidle - det er blot et spørgsmål om at prøve sig frem og træne, så du hele tiden bliver bedre og føler dig godt tilpas.
.
Vi tibyder at bistå dig med at:
Kontakt redaktør og strategisk kommunikationsrådgiver og brandingekspert Anne-Mette Barfod, hvis du vil styrke din personlige gennemslagskraft. Du kan læse mere om Anne-Mette på hendes personlige hjemmeside:
BRUG DINE STÆRKE SIDER, NÅR DU SKAL HOLDE ET FOREDRAG
Selv om fagligheden naturligvis skal være i top, når du holder foredrag om din bog, kan du med fordel bruge dine stærke personlige egenskaber, historier og talenter. På den måde kan du gøre stoffet levende. Jakob Bjørn Schwerin, direktør i Powerpress, har i mange år hold musikfordrag, hvor han skiftevis har fortalt om de store komponister og krydret med musikalske indslag. Du kan også gøre dit foredrag mere interessant ved at vælge en særlig lokation.
POWERPRESS
Kontakt@powerpress.dk